zondag 27 februari 2011

Boer zoekt vrouw presentatrice Yvon Jaspers niet altijd braaf: dol op onenightstands

Boer zoekt vrouw presentatrice Yvon Jaspers is lang niet zo braaf geweest als ze eruit ziet. Er blijkt een heel andere kant aan haar te zitten..

De succesvolle Boer zoekt vrouw-presentatrice mag dan een braaf imago hebben, haar verleden laat een heel andere Yvon Jaspers zien. Toen zij een tijdje in New York woonde, bleef ze regelmatig bij vreemde mannen slapen.

"Het is voor mij een dierbare en vormende periode geweest, waarin ik veel van de wereld heb gezien. Ook op seksueel gebied, ja", vertelt de losbollige blondine Yvon Jaspers openhartig aan Party. "Onenightstands? Ook wel eens, ik vond dat heel leuk."

Yvon Jaspers biecht ook op dat ze volop met drugs heeft geëxperimenteerd. "Toen ik eenmaal een vriend kreeg die helemaal in de xtc zat, ging ik er in mee."

Hoewel ze dus de uitstraling heeft van de ideale, smetteloze schoondochter, blijkt achter het brave imago van presentatrice Yvon Jaspers ook een wilde kant schuil gaan.
In de tijd dat ze in New York woonde, deelde ze regelmatig het bed met vreemde mannen.

Lang voordat Yvon Jaspers de ster van Boer Zoekt Vrouw werd, acteerde Yvon Jaspers al eens naakt op het witte doek in de film / TV serie Zebra: Het Beest in de Nek (1998), samen met actrice Rifka Lodeizen. En zoals dat hoort in een Nederlandse film, was er uiteraard aan naaktscènes geen gebrek, en toonde de nog jonge en onbekende Yvon Jaspers haar blote borsten in een heftige vrijscène.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten